چرخ های خیاطی صنعتی تیپیکال

راسته دوز کامپیوتری (کمپلت ریز)

چرخ های خیاطی صنعتی تیپیکال

چرخ های خیاطی صنعتی تیپیکال

چرخ صنعتی نه تنها برای تولید پوشاک مانند لباس و لباس زیر بلکه برای تولید کیف،کفش،صندلی ماشین و مبل و … نیز استفاده می شود. به منظور بهبود کیفیت و عملکرد ،یک مدل دارای یک ساختار خاص در چرخ های صنعتی است. به عنوان مثال یک مدل برای دوخت زیگزاگ و یک مدل برای دوخت دکمه در لباس وجود دارد. از زمانی که این مدل چرخ های خیاطی صنعتی به عنوان ابزار تولید در کارخانه های پوشاک استفاده میشوند ، نیازمند سرعت و دوام بالا هستند.

در زمان خرید چرخ صنعتی باید به نوع چرخ صنعتی مورد نیاز خود و نوع کار و کاربری آن دقت نمایید.

چرخ خیاطی صنعتی GC303

چرخ های خیاطی صنعتی کامپیوتری تیپیکال

در حال حاضر، بسیاری از چرخ خیاطی های صنعتی که در اقدامات پیچیده درگیرند عمدتا کامپیوتری هستند. چرخ خیاطی صنعتی کامپیوتری مجهز به دستگاه های الکترونیکی هستند که به صورت خودکار قادر به انجام بسیاری از فرایندهای دوخت مختلف تنها با فشار دادن یک کلید می باشند. به همین دلیل این نوع چرخ خیاطی صنعتی ،ممکن است به جای چرخ خیاطی ، روبات دوخت نامیده شوند.

چرخ های صنعتی تیپیکال

علاوه بر این، توجه به محیط زیست یکی دیگر از عوامل ضروری در طراحی و توسعه چرخ خیاطی صنعتی است. از این نقطه نظر، چرخ خیاطی به منظور کاهش سر و صدا، صرفه جویی در انرژی و کمک به جلوگیری از آلودگی محیط زیست با روغن طراحی شده است. که در این مورد شرکت Typical توجه ویژه ای داشته است. (برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت  تیپیکال Typical کلیک کنید)

چرخ های صنعتی بزرگتر، سریعتر، و از نظر اندازه، قیمت ، ظاهر، و کارایی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی متنوع تر هستند. ماشین آلات صنعتی، بر خلاف انواع خانگی آنها، فقط برای یک وظیفه تخصص یافته اند و برای ساعت های طولانی قابل استفاده هستند و به همان اندازه که قطعات آنها بزرگتر است، موتورهای آنها نیز قدرت بالاتری دارند.