تیپیکال

شرکت تیپیکال

تیپیکال

درباره شرکت تیپیکال

 

شرکت تیپیکال (Typical Industries Co., Ltd) که در سال 1946تاسیس شده و از سال 2000 در لیست سهام بورس شانگهای قرار گرفته است. در طول دوره ی تاریخی تخصص و نوآوری ، کمپانی Typical همیشه در پیشرفت و توسعه صنعت تجهیزات خیاطی چینی پیشتاز بوده و همواره به دنبال موفقیت متقابل در فرهنگ لباس در جهان بوده است. در حال حاضر ماموریت و هدف اصلی کمپانی ارایه تجهیزات پیشرفته به طور کامل و برنامه ارایه خدمات برای صنعت لباس و سایر صنایع مرتبط است.

همواره به همراه تاریخچه قدیمی شرکت در زمینه تجهیزات دوخت ، در 60 سال گذشته صنعت تیپیکال (Typical Industry) در موارد تحقیقات ، توسعه و تولیدات چرخ خیاطی های صنعتی توجه و تمرکز ویژه ای کرده.

به عنوان یک برند تجهیزات خیاطی با نفوذ زیاد، به مدت زیادی است که به چین،آسیا ،اروپا، آمریکا و آفریقا خدمات ارایه میدهد.

 

خط تولید شرکت تیپیکال

با داشتن قدرت زیاد و توان بالا در تولیدات تجهیزات خیاطی در چین ، این شرکت سه محل تولید بزرگ درست کرده است که عبارتند از : Xi’an , Lin Tong , Wan Ping که دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از 800,000 چرخ میباشد. به کمک جمع آوری اطلاعات فنی در طول 60 سال ، شرکت یک خانواده تولید خیلی بزرگ رو شکل داده که شامل بیش از 300 مدل مانند راسته دوز های تک سوزنه ، راسته دوز های دو سوزنه ، میان دوز ، الیک ، بطر و… میباشد که مناسب بافندگی و دوخت لباس و چرم و چمدان و تولیدات صنعتی هستند.

 

چرخ خیاطی صنعتی تیپیکال

چرخ خیاطی صنعتی تیپیکال (Typical) یک برند معروف و معتبر چینی است که از سمت وزارت بازرگانی چین برای صادرات بسیار مورد حمایت قرار دارد.این شرکت بیش از 100 جایزه بالاتر از استانی و همینطور جایزه برتر در زمینه چرخ خیاطی را دریافت کرده است.هیمنطور این شرکت مدرک کیفیت مدیریت ، سیستم وارانتی ISO9001 ، مدرک سیستم امنیت EU CE و مدرک سیستم مدیریت محیطی را دارا میباشد.

شرکت تیپیکال همواره در حال ابداع پی در پی با توجه به تکنولوژی جهان است. از دهه 1980 شرکت همیشه با شرکت های مختلف ژاپنی ، آلمانی و ایتالیایی فعالیت داشته. شعبه اروپایی شرکت تیپیکال در آلمان قرار داره که مجهز به تکنولوژی بسیار بالایی میباشد . این چرخ ها در اروپا و آفریقا بازار خوبی دارد. علاوه بر این این چرخ ها تکنولوژی و دقت بالایی را برای کمپانی به همراه دارد.

شرکت تیپیکال

اهداف شرکت تیپیکال

“حق با مشتری است” اساس اولیه شرکت و عامل موفقیت پشت هم شرکت است. از دید شرکت مشتری ها فقط تولید کننده های لباس و پارچه و شرکت های مرتبط نیستند ، بلکه شامل تامین کننده اجزا سازنده نیز هستند.

“حرفه ای بودن ، نوآوری ، صداقت و همکاری ” از ارزش های اصلی شرکت تیپیکال هستند.

مفهوم “حرفه ای بودن” به ماموریت شرکت ، در ارایه تجهیزات کامل پیشرفته و طرح سرویس تکنولوژی برای خیاطی و صنایع مرتبط ، ارتباط دارد.

در 60 سال گذشته شرکت تیپیکال تمرکز ویژه ای به تحقیقات ، توسعه و تولید چرخ های صنعتی کرده است.از دهه 1980 شرکت فعالیت های خارج از کشور خودش رو در همین مورد توسعه بسیار گسترده ای داده است .

در زمینه جهانی شدن امروز ، شرکت تیپیکال مشتری های بسیار زیادی دارد.به عنوان یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید چرخ های خیاطی صنعتی ، همواره در حال تلاش هستیم که با حداکثر تلاش خود به پیشتاز در زمینه لباس دوزی و صنایع مرتبط تبدیل شویم . امروزه با توجه به درهم آمیختن نیازهای کلی و فردی اشخاص در تلاشیم تا نوآوری جدیدی را به وجود آوریم.

“جهانی شدن،نوآوری و هماهنگی تیپیکال” از برنامه ها و چشم اندازهای شرکت تیپیکال است

شرکت جهانی تیپیکال به عنوان یک شرکت کمکی شرکت تیپیکال در Xi’an در سال 2003 تاسیس شد که مسؤل صادرات شرکت است. این بیزینس چندین قاره را پوشش می دهد.

بازرگانی ممتاز با افتخار در حال حاضر تنها وارد کننده و نمایندگی رسمی برند Typical در ایران است.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی ممتاز